A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Jednostki podległe
Oferty inwestycyjne
Wydziały
Władze
Budżet i finanse
Realizaca zadań i plany na przyszłość
Kontakt
Instrukcja obsługi
oświadczenie majątkowe
PRZETARGI I INWESTYCJE
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Przetargi
Przetargi i inwestycje
Ostatnie 5 wiadomości:
» Protokół Nr VIII z VIII sesji R.Gm
» Protokół Nr VII z VII sesji R.Gm
» protokół Nr VI z 2007r.
» IX/52/07
» IX/51/07
  • PRZETARGI I INWESTYCJE
  • Modernizacja rolniczych dróg dojazdowych

    Modernizacja rolniczych dróg dojazdowych

    Ogłoszenie o zamówieniu ZP.341-5/06

    1. Zamawiający :
    Gmina Zawady
    reprezentowana przez
    p. Pawła Pogorzelskiego – Wójta Gminy
    Adres Urzędu Gminy
    ul. Plac Wolności 12
    16 -075 Zawady
    tel.( 085) 7140982, fax ( 085)7140981

    e-mail :zawady16075@poczta.onetpl NIP 723-11-40-093
    www.ugzawady.bip.podlaskie.pl
    województwo podlaskie
    powiat białostocki
    2. Postępowanie o wartości zamówienia poniżej 60.000 euro
    Zamawiający zastrzega unieważnienie przetargu bez podania przyczyn
    3. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony – art. 39 wg zasad art. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych
    4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej www.ugzawady.bip.podlaskie.pl .
    Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. .Jarosława Wądołowskiego w Urzędzie Gminy Zawady przy ul. Plac Wolności 12 pok. Nr 2, w dniach roboczych od godziny 730– 1500. tel. ( 085) 7140996, fax ( 085)7140981
    Dokumentacja projektowa dostępna jest na ww. stronie internetowej ponadto wersja papierowa udostępnia jest odpłatnie. Cena kpl. dokumentacji projektowej wynosi – 50 zł. Udostępnienie dokumentacji projektowej może nastąpić na wniosek wykonawcy lub odbiór osobisty.
    5. Przedmiot zamówienia .
    Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    45.11.12.00-0, 45.23.32.20 - 6
    5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia :
    Modernizacja rolniczych dróg dojazdowych we wsiach Cibory Chrzczony Cibory Kołaczki
    Przedmiotem będzie realizacja następujących działań:
    • odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
    • profilowanie i zagęszczenie podłoża 2643 m
    • wykonanie warstwy jezdnej o grubości 15 cm ze żwiru
    • rowy odwadniające trójkątne 50x50 cm = 200 m
    • wykonanie 2 przepustów Ø 40 cm i długości 9,00 i 7,00 m
    oczyszczenie przepustu Ø 60 cm i długości 9,00 m,

    Szczegółowy zakres rzeczowy oraz technologia wykonania zostały określone
    w załączonych do niniejszej SIWZ dokumentacji projektowej
    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

    5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
    Roboty budowlane wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, sztuką budowlaną oraz wytycznych zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
    5.3 Termin wykonania zamówienia – do 30.11.2006 r.
    6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
    7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
    W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki oraz złożą wymagane oświadczenia i dokumenty :
    W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
    1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
    Ad. 1)
    A. są uprawnieni do działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
    B. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi
    Ad. 2)
    A. wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie przynajmniej dwóch robót odpowiadające przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 60% żądanej ceny brutto zł każda,
    B. dysponują osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje budowlane do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia ( art. 42 ust. 3 ustawy Prawo budowlane )
    C. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia.
    Ad. 3)
    znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiadają własne lub udokumentują dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót, w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena.
    Ad. 4)
    Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

    Spis wymaganych dokumentów zawarty jest w SIWZ.

    Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
    Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.

    9. Wadium.
    Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
    10. Kryteria oceny ofert:
    - cena wykonania zamówienia = 100 %.
    11. Oferty należy składać do dnia 21 września 2006r do godziny 14.45 w sekretariacie Urzędu Gminy Zawady
    12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 września 2006r o godzinie 14.50 w sali USC pokój nr 9
    13. Termin związania ofertą – do 30 dni licząc od dnia składania ofert.
    14. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej
    z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
    15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie pisemnej lub faxu


    …………………..


    Wywieszono na tablicy ogłoszeń 12.09. 2006r
    Zdjęto z tablicy ogłoszeń : 2006r
    Zamieszczono na stronie internetowej: www.ugzawady.bip.podlaskie.pl dnia: 12.09.2006r
    Zamieszczono na portalu internetowym UZP: 12.09. 2006 r


    Data wprowadzenia: 2006-09-12 1824
    Data upublicznienia: 2006-09-12
    Art. czytany: 1593 razy

    » KOSZTORYS - rozmiar: 43520 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - rozmiar: 295424 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Uproszcona dokumentacja projektowa - rozmiar: 5531409 bajtów
    Typ pliku: image/tiff
    » Zmiana terminu i SIWZ - rozmiar: 48128 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Jarosław Wądołowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Urząd Gminy w Zawadach otwarty jest od
    poniedziałku do piatku w godzinach

    730 - 1530

    Gmina Zawady

    ul. Plac Wolności 12

    16-075 Zawady