A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Jednostki podległe
Oferty inwestycyjne
Wydziały
Władze
Budżet i finanse
Realizaca zadań i plany na przyszłość
Kontakt
Instrukcja obsługi
oświadczenie majątkowe
PRZETARGI I INWESTYCJE
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Przetargi
Przetargi i inwestycje
Ostatnie 5 wiadomości:
» Protokół Nr VIII z VIII sesji R.Gm
» Protokół Nr VII z VII sesji R.Gm
» protokół Nr VI z 2007r.
» IX/52/07
» IX/51/07
  • PRZETARGI I INWESTYCJE
  • OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ZP.341-9/06

    OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ZP.341-9/06

    Ogłoszenie o zamówieniu ZP.341-9/06

    1. Zamawiający :
    Gmina Zawady
    reprezentowana przez
    p. Pawła Pogorzelskiego – Wójta Gminy
    Adres Urzędu Gminy
    ul. Plac Wolności 12
    16 -075 Zawady
    tel.( 085) 7140982, fax ( 085)7140981

    e-mail :zawady16075@poczta.onetpl
    www.ugzawady.bip.podlaskie.pl
    województwo podlaskie
    powiat białostocki
    2. Postępowanie o wartości zamówienia powyżej 60.000 euro
    3. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony – art. 39 wg zasad art. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych
    4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej www.ugzawady.bip.podlaskie.pl .
    Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. .Jarosława Wądołowskiego w Urzędzie Gminy Zawady przy ul. Plac Wolności 12 pok. Nr 2, w dniach roboczych od godziny 730– 1500. tel. ( 085) 7140996,
    fax ( 085)7140981
    Dokumentacja projektowa udostępnia jest nieodpłatnie. Udostępnienie dokumentacji projektowej może nastąpić na wniosek wykonawcy lub odbiór osobisty.
    5. Przedmiot zamówienia .
    5.1 Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    45.11.12.00-0, 45.23.32.20 - 6

    Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Cibory Gałeckie
    Szczegółowy zakres rzeczowy oraz technologia wykonania zostały określone w załączonych do SIWZ dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
    5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
    Roboty budowlane wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznych zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
    5.3 Termin wykonania zamówienia – do 30.11.2006 r.
    6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
    7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
    W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
    1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
    Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia.
    Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.

    9. Wadium.
    Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
    10. Kryteria oceny ofert:
    - cena wykonania zamówienia = 100 %.
    11. Oferty należy składać do dnia 3 listopada 2006 r do godziny 1045 w sekretariacie Urzędu Gminy Zawady
    12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 listopada 2006 r o godzinie 1050 w sali USC pokój nr 9
    13. Termin związania ofertą – do 30 dni licząc od dnia składania ofert.
    14. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej
    z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
    15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie pisemnej lub faxu



    Data wprowadzenia: 2006-10-25 1746
    Data upublicznienia: 2006-10-25
    Art. czytany: 2253 razy

    » DOKUMENTACJA TECHNICZNA I KOSZTORYS - rozmiar: 8216166 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓ ZAMÓWIENIA ZP-341-9/06 - rozmiar: 286720 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Jarosław Wądołowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Urząd Gminy w Zawadach otwarty jest od
    poniedziałku do piatku w godzinach

    730 - 1530

    Gmina Zawady

    ul. Plac Wolności 12

    16-075 Zawady